niedziela, 4 sierpnia 2013

Ryż z jabłkami i rodzynkami od SYS

Ostatnio gotowałam ryż z jabłkami i rodzynkami firmy SYS, muszę przyznać że podchodziłam do niego sceptycznie... nie potrzebnie, pyszne danie, podałam z gęstą śmietaną , cukrem i cynamonem:)



To smaczny deser lub danie. Smakuje na zimno i na gorąco, podany z cynamonem lub wanilią. Posłodzony cukrem , miodem, sokiem ... Podany z gęstą śmietaną zasmakuje każdemu:)




potrzebujemy tylko -opakowania ryżu z jabłkami i rodzynkami SYS

wodę

szczyptę soli

łyżkę masła

cynamon lub cukier z wanilią

cukier

gęstą śmietanę





Sposób przygotowania, tak zrobiłam:

Według BABCI Zosi:
1. Zagotuj 300 ml wody (1,5 objętości dania) wsyp zawartość 1 torebki oraz szczyptę soli. Możesz dodać łyżeczkę masła lub oleju. Mieszając doprowadź do wrzenia.
1. Przykryj szczelnie pokrywką, gotuj 12 minut na minimalnym ogniu. Nie odkrywaj garnka!
3. Zdejmij z ognia, zamieszaj i szczelnie przykryty garnek odstaw w ciepłe miejsce na co najmniej 5 minut.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...