poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Aromatyczna surówka

Dzisiaj do obiadku zrobiłam pyszną surówkę, użyłam oleju z pestek dyni, przyznam się że skosztowałam go po raz pierwszy. Jestem pod wrażeniem smaku i zapachu. Świetnie skomponował się z przyprawą pesto peperoncino, surówkę podałam z kurczakiem z rożna...smak, zapach.....kolor...wszystko co kocham, polecam gorąco:)




Mała kapusta pekińska

Czerwona papryka

Cebulka Dymka


Przyprawa Pesto peperoncino Royal Brand  ( 2 łyzeczki)
*Skład: pieprz, cebula, pietruszka, szczypiorek, sól, czosnek





Warzywa myję. Kapustę szatkuję, dymkę siekam, z papryki wycinam gniazda nasienne i kroję w kosteczkę. Do filiżanki przelewam olej z pestek dyni i mieszam go z przyprawą. Następnie łączę z sałatką. Mieszam , pozostawiam na chwilkę do przegryzienia się smaków i zajadam:) 





Polecam olej z pestek dyni, jest aromatyczny i bardzo smaczny. Zapach i smak ma lekko orzechowy, jest świetny, a w saszetce jest go akurat na przygotowanie surówki dla rodzinki:)




OLEJ Z PESTEK DYNI BIOLEVITA
TŁOCZONY NA ZIMNO
30 ml 

Olej z pestek dyni powstaje w wyniku starannego wyselekcjonowania pestek dyni. Charakteryzuje się ciemno-zieloną barwą o orzechowym smaku i zapachu. Idealnie nadaje się do sałatek, surówek, dipów, zup i innych potraw przyrządzanych na zimno. Ponadto olej z pestek dyni jest świetnym dodatkiem do deserów. 

Olej z pestek dyni zapewnia ochronę przed wolnymi rodnikami, co sprawia że opóźnia procesy starzenia, spożywanie oleju obniża ryzyko wystąpienia chorób serca. Swoją niezwykłą popularność zawdzięcza również, dzięki pomocy w leczeniu prostaty, dróg moczowych. 

Dzięki tłoczeniu na zimno olej z pestek dyni zachowuje swoje naturalne właściwości. Jest bogatym źródłem witamin, zawiera witaminy A, E, C, D, a także betakaroten, lecytynę.

* źródło Biolevita 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...