wtorek, 23 lipca 2013

Zupa z soczewicy SYS - test

Rozpoczynam testowanie dań firmy SYS  „Dania Babci Zosi”
Dania te są wyprodukowane tylko z naturalnych składników.
Na pierwszy rzut,  poszła zachwalana przez internautów zupa z soczewicy.





W skład zupy z soczewicy wchodzą :


soczewica czerwona (min. 35%), warzywa suszone 15% (marchew, pomidor, cebula, czosnek, natka pietruszki), zacierka (mąka pszenna, jaja), kasza manna, mleko w proszku odtłuszczone, sól, mieszanka przypraw typu curry (sól, kurkuma, kozieradka, kolendra, czosnek, kmin rzymski, gorczyca, cynamon – 4,1 %, imbir – 2,5%, goździki, papryka słodka, gałka muszkatołowa, chilli, anyż)
.




Zawartość opakowania rozpuściłam z litrze zimnej wody,dodałam łyżkę oleju z pestek winogron, rozmieszałam i gotowałam 20 minut.

Na koniec doprawiłam pieprzem świeżo zmielonym , na talerzu przybrałam zieloną pietruszką i dodałam łyżeczkę gęstej śmietany.

Zupa bardzo dobra, mogę ja polecić z czystym sumieniem. Szybko i smacznie, a co najważniejsze zdrowo, bez polepszaczy i konserwantów. 


Zupę po ugotowaniu można zmiksować i podać z grzankami, jak radzi Babcia Zosia;)





4 komentarze:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...