czwartek, 11 lipca 2013

Sadzone w papryce

Zwykłe sadzone może się znudzić, więc trzeba kombinować, dzisiaj wbiłam jajko do krążka z papryki, usmażyłam jak sadzone, odpowiednio przyprawione smakuje wybornie;)




1 papryka 

4 jajka

Sól ziołowa Kamis

Papryka słodka w proszku Kamis

Olej do smażenia









Paprykę myję , następnie osuszam. Kroję w plastry i wycinam gniazda nasienne i białe części. 

Na patelni rozgrzewam olej i obsmażam powoli plastry papryki z obydwu stron. Po około 10 minutach wbijam do każdego plastra jajko, posypuję paprykę słodką i solą ziołową nakrywam pokrywką i smażę jak zwykłe sadzone. 

Podałam z nowymi ziemniaczkami i panierowaną, smażoną cukinią.




2 komentarze:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...