wtorek, 30 lipca 2013

Kurczak z kiełkami Royal Brand

Z wielką przyjemnością polecam przyprawę Royal Brand kurczak z kiełkami. Dawno nie jadłam tak pysznego kurczaka:) Już skład i zapach zachęca:)



Skład mieszanki:

Skład: kiełki fasoli, pieczarki, liście laurowe, seler, cebula, czosnek, por, seler łodygowy, marchewka, tymianek, rozmaryn.




Przyprawy Royal Brand zawierają wyłącznie naturalne składniki.



Potrzebujemy:
Opakowanie przyprawy kurczak z kiełkami
Kurczaka  ( u mnie były same udka 4 sztuki )
Olej
Czerwone wino ( ja pominęłam)
Odrobina soli lub tak jak u mnie sos sojowy










Udka umyłam i podzieliłam, obsmażyłam na oleju. W miseczce namoczyłam przyprawę , po 15 minutach  przelałam zawartość do udek, dodałam sosu sojowego i dusiłam 40 minut, na wolnym ogniu.

Pyszne, aromatyczne danie, polecam gorąco;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...