piątek, 9 sierpnia 2013

Konkurs z Premium Rosa

Konkurs z Premium Rosa

Kochani,  serdecznie  zapraszam do kolejnego konkursu. Tym razem sponsorem jest Premium Rosa, …producent pysznych i naturalnych przetworów owocowych. Przetwory te nie zawierają barwników, konserwantów  czy polepszaczy.
             



Na początku będzie nam bardzo miło jeśli polubicie profil sponsora na FB https://www.facebook.com/PremiumRosa


  • Zadaniem konkursowym jest przesłanie przepisu  wraz ze zdjęciem na  orzeźwiający  deser lub napój na letnie upały. Mogą to być lody , sorbety, sałatki owocowe, koktajle czy mrożone herbaty..itp Doskonałą inspiracją będą produkty Premium Rosa.
  • Podpisane imieniem i nazwiskiem, autorskie  przepisy i zdjęcia proszę   wysyłać na adres takietampichcenie@gmail.com . Każdy przepis opublikuję w specjalnie utworzonym katalogu na FB .
  • Konkurs zaczyna się 10.08 i trał będzie do 31.08.13 do północy , wyniki ogłoszę  najpóźniej 3 września 2013
  • Wygrywają aż 3 osoby których przepisy najbardziej mi się spodobają.
  • Nagrody to zestawy przetworów Premium Rosa ,mogą się one nieco różnić od tych przedstawionych na zdjęciach.
  • Po ogłoszeniu wyników proszę o podanie danych do wysyłki z nr telefonu, na mojego maila.  
Nagrody wysyła Premium Rosa. 



Mam nadzieję że konkurs przypadnie Wam do gustu i będzie mnóstwo zgłoszeń. Nagrody są świetne i  kuszące
Serdecznie zapraszam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...