piątek, 3 stycznia 2014

Sos pomidorowy z fasolką szparagową i makaronem

Szybko i smacznie, przygotowanie tego dania nie zajmie więcej niż pół godziny. Efekt .....u nas dokładki, ale Wy oceńcie sami, polecam:)


Pomidory  z cebulą i czosnkiem z  puszki ( 400 g)
500 g  fasolki zielonej ( u mnie mrożona)
2 łyżki  oleju ryżowego
2 ząbki czosnku
łyżeczka pieprzu młotkowanego z kolendrą Kamis
Łyżeczka ziół dalmatyńskich lub prowansalskich
Sól do smaku
makaron, u mnie kokardki Czaniecki





Najpierw gotuję w osolonej wodzie  fasolkę szparagową. Pomidory przekładam  na patelnię, dodaję olej ryżowy, przyprawy, przeciśnięty przez praskę czosnek, i duszę chwilkę.  Ugotowaną fasolkę odcedzam i przesypuję do pomidorów. Mieszam, doprawiam do smaku solą i pieprzem.

W międzyczasie gotuję makaron na pół twardo, odcedzam. Wykładam na talerz , na wierzch przekładam warzywa. Można posypać tartym parmezanem. 

Ten sos smakuje także z grillowaną rybą , u mnie łosoś.
Smacznego.





2 komentarze:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...