czwartek, 28 listopada 2013

Jarzynowa z kokardkami

Prosta zupa jarzynowa, bardzo ją lubimy, jak tylko mam do wykorzystania jakiś wywar/ bulion to ją gotuję. 
Polecam z drobnym makaronem, u mnie tym razem kokardki czanieckie. 
Pycha, zapraszam)


2 l bulionu  drobiowego
2 marchewki
Korzeń pietruszki
Ćwiartka selera
Por
15 dag zielonej fasolki szparagowej
Szklanka groszku zielonego( może być mrożony)
10 brukselek
Pieprz i sól do smaku
Kubek śmietany (150 ml)




Warzywa należy umyć i obrać. Brukselkę obieram, większe przekrawam na pół. Marchew , seler, korzeń pietruszki , kroję w kosteczki, por w piórka, fasolkę szparagową  na  mniejsze kawałki. 

Wszystkie warzywa  dodaję do bulionu i gotuję do miękkości.  Na koniec zabielam śmietaną  i doprawiam do smaku.
 
Makaron gotuję i odcedzam.  Nakładam na talerze i zalewam gorącą zupą. 


*S*M*A*C*Z*N*E*G*O*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...