wtorek, 15 października 2013

Zapiekane kolorowe muszle

Wielkie muszle aż kuszą do nadziania ich pysznym farszem. Tym razem przygotowałam do nich mięso mielone, przyprawiłam ulubionymi ziołami i zapiekłam w piekarniku. Rodzinka najedzona, wszystkim smakowało:)










Makaron duże muszle Czaniecki  ( około 24 szt)


Mięso mielone wołowo wieprzowe 50 dag 

Cebula 

Koncentrat pomidorowy 2 łyżki 

Sos sojowy łyżka 


Papryka słodka  Kamis 2 łyżki 

Oregano Kamis łyżeczka 

Sól i pieprz do smaku

Ser żółty 15 – 20 dag 





Makaron muszle gotuję na pół twardo, przelewam zimną wodą , odcedzam i odstawiam do przestudzenia.

Cebulę obieram i kroję w małą kosteczkę, podsmażam na oleju, dodaję mięso mielone, koncentrat i przyprawy , mieszam i smażę ( około 10 minut) często mieszając. Na koniec przyprawiam solą i pieprzem.

Gotowym mięsem napełniam muszle i układam w naczyniu ( posmarowanym olejem) do zapiekania .



Ser żółty trę na tarce i posypuję po napełnionych muszlach. Oprószam słodką papryką i wstawiam do nagrzanego piekarnika. Piekę około 20 minut w 170 st. C




*S*M*A*C*Z*N*E*G*O*


5 komentarzy:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...