wtorek, 8 października 2013

Test produktów Emako

Dzięki uprzejmości sklepu Emako   mogłam sobie wybrać produkty do testowania. Padło między innymi na młynek do pieprzu, soli i ziół  ,   oraz wałek silikonowy  


Młynek jest wygodny w użyciu  i czyszczeniu, mielenie jedną ręką jest bardzo przydatne podczas gotowania. 

Nowoczesny design przyciąga wzrok , ładnie się prezentuje na stole.
Kolor czarny lub biały.

Mieliłam w nim sól morską drobną  i pieprz, 
za każdym razem radził sobie świetnie. 




Wałek silikonowy,  lekki i wygodny w użyciu.

 Można sobie wybrać odpowiedni dla siebie kolor.

 Łatwy w utrzymaniu czystości, wystarczy przetrzeć wilgotną ściereczką. 

Nie przykleja się do wałkowanego ciasta.



Wad nie dostrzegłam, polecam! 


6 komentarzy:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...