środa, 16 października 2013

Babka kokosowa i test form firmy KAISER od redcoon.pl


Babka kokosowa, szybko się ją robi, i równie szybko znika. Do popołudniowej kawki jak znalazł.

Ciasto upiekłam w formach niemieckiej firmy ORYGINAL KAISER



Formy nie wymagają smarowania ponieważ mają powłokę non-stick, są trwałe, o czym świadczy 10-cio letnia gwarancja. Polecam , są warte zakupu. Produkty  dostępne w  redcoon.pl/




1,5 szk. mąki pszennej
½ szk. cukru 
3 jajka
0,5 szk. jogurtu naturalnego
0,5 szk. oleju z pestek winogron
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody oczyszczonej
łyżeczka cukru z prawdziwą wanilią Kamis 
3/4 szk. wiórek kokosowych








Mąkę z proszkiem do pieczenia i sodą, przesiewam do miski.  Dodaję cukry, wbijam jajka, wlewam olej i jogurt , wsypuję wiórki kokosowe, całość mieszam łyżką. Gotową masę przekładam do formy  na babkę lub do keksówki . Ciasta wystarczy na  taką o wymiarach mniej więcej 30 x 8 cm
Ja upiekłam w dwóch mniejszych ( 2 x16 cm) Piekły się około 40 minut, termo obieg 150 st. C
Po upieczeniu zostawiam aby troszkę ostygły, następnie wyciągam.
 Można polać polewą czekoladową, lub tak jak ja oprószyć słodkim kakao lub cukrem pudrem.


*inspiracja tutaj- 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...