czwartek, 3 października 2013

Wyniki konkursu z firmą SYS



Konkurs dobiegł końca, dziękuję wszystkim którzy wzięli w nim udział, jak i tym którzy dzielnie dopingowali:)

Pora na wyniki, wybór był ciężki, wszystkie dania smaczne, ale mogłam wybrać tylko 3...


Tak więc pyszne dania Babci Zosi powędrują do :




1. Kasi Ciosek za przepis na Kolorowe krążki z kurczaka




2. Luka Li za przepis Zupa z czerwoną soczewicą


3. Elżbieta Błaszczyńska za przepis Prosta sałatka Eli z pęczaku

Serdecznie gratuluję :)
Laureatki proszę o przesłanie danych do wysyłki + nr telefonu dla kuriera i podaniem wybranych 5 dań Babci Zosi, na mojego maila takietampichcenie@gmail.com

Dziękuję i zapraszam do następnych konkursów:)




3 komentarze:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...