piątek, 1 listopada 2013

Kakaowe babeczki ze "strasznymi" ozdobami (Halloween)

Miałam piec "paluchy wiedźmy" ale jak widzę internet zalany strasznymi wypiekami, typu nagrobki, kościotrupy itp, to ochota mi przeszła... chyba jeszcze nie dojrzałam do tego, a może nigdy nie dojrzeję...
Pozwoliłam sobie tylko na babeczki dynie, i moim zdaniem sympatyczne ozdóbki:)  




25 dag mąki pszennej

10 dag cukru  

3 łyżki ciemnego kakao

2 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią od Kamisa
2 łyżeczki proszku do pieczenia
200 ml coca coli
70 ml mleka
2 duże jajka
25 dag Kasi


Do miski przesiewam mąkę, wsypuję cukier, cukier z wanilią, proszek do pieczenia i kakao,  mieszam wszystko razem.
Masło roztapiam i studzę.
Do drugiej miski wbijam jajka, roztrzepuję je, następnie wlewam colę, mleko i rozpuszczone zimne masło. Wszystko razem dokładnie ubijam, po czym wlewam do miski z suchymi składnikami, mieszam całość łyżką.
Ciasto wykładam do foremek na muf finy ( 12 sztuk)  
Piekłam w nagrzanym piekarniku, 180 st. C przez 20 -25 minut. 
Upieczone studzę, następnie dekoruję;)





Szybkie ciasta - edycja Jesień 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...