piątek, 13 września 2013

Royal Brand - Jajecznica z kurkami

Dzisiaj miałam pyszne śniadanie, jajecznicę na maśle, z dodatkiem świetnej 
przyprawy Royal Brand 
Polecam każdemu, nadaje smaczku i aromatu , nie zawiera soli, same naturalne składniki:)


Potrzebujemy:
masło
jajka
sól i pieprz wg gustu

*skład: kurki, suszona cebula, zielona papryka, czerwona papryka, pomidory suszone na słońcu.



Na pół godzinki przed smażeniem jajek zalałam 2 łyżeczki przyprawy gorącą wodą.

Po tym czasie mieszankę odcedziłam na sitku. I przełożyłam na patelnię z rozpuszczonym masłem i wbitymi jajkami. 
Smażyłam jak zawsze, na pół miękko, tak lubię ;)
Doprawiłam solą i świeżo zmielonym pieprzem. 

Pyszne śniadanie, polecam bo warto.
Opakowanie wystarczy na parę razy!!


 *S*M*A*C*Z*N*E*G*O*

2 komentarze:

  1. podoba mi się ta nazwa:D
    Aczkolwiek przyprawa do jajecznicy? Zawsze u mnie sól i tyle :D
    Może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...