sobota, 8 września 2012

Sałatka z indykiem



Pyszna sałatka, doskonała na przekąskę lub dietetyczny obiad:)








2 pomidory
2 kiszone ogórki
por
½ kapusty pekińskiej
kiełki  z rzodkiewki 
sos koperkowo – ziołowy
50 ml wody
2 łyżki majonezu
kawałek pieczonej lub grillowanej piersi z indyka( wg gustu)






Robię taką sałatkę jeśli zostanie mi mięso np. z obiadu, ale nie raz smażę specjalnie. Kroje mięso na średniej wielkości kawałki, marynuję (olej i przyprawa do indyka) i smażę.  Po usmażeniu kroję na dowolne kawałki.

Oczyszczoną kapustę pekińską szatkuję, kiszone ogórki kroję w kostkę, pora w piórka, umyte pomidory na małe kawałki( dowolnie)dodaję kiełki.

 Przygotowuję sos, zawartość torebki mieszam z wodą, następ nie dodaję majonez i dokładnie mieszam. Wszystkie składniki  łączę ze sobą  i wykładam porcje na talerz, na warzywa układam mięsko, ilość wg potrzeb i smaku.  Wierzch posypuję dodatkowo kiełkami.  Majonez można zastąpić olejem lub jogurtem, ja jednak wolę majonez:) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...