piątek, 21 września 2012

Bukiet Smaku od Kamisa, testowanie!!







Dzięki uprzejmości Firmy KAMIS, mam możliwość przetestowania Nowości – uniwersalnej przyprawy „Bukiet Smaków”

Od razu moją uwagę przyciągnęło opakowanie, śliczne i kolorowe, i najważniejsze wygodne w użyciu otwieranie strunowe. Można spokojnie przechowywać produkt w oryginalnym opakowanie bez obawy że straci smak, czy zapach.

Bukiet smaku dostępny jest w różnych gramaturach, więc każdy może wybrać odpowiednią dla siebie.

Różnorodny skład warzyw zachęca do użycia.

W skład przyprawy wchodzą: marchew, pietruszka, por, cebula, a także pomidory i papryka. Bukiet smaku jest bardzo wydajny, wystarczy 1 łyżeczka na 250 ml np. zupy.



Bardzo mi się podoba że na opakowaniu podane są informacje( GDA*) o zawartości białka, soli, tłuszczu, węglowodanów i wartość kaloryczna.

Użyłam tej świetniej przyprawy do zupy jarzynowej, do roladek z indyka, do omleta, za każdym razem byłam zadowolona ze smaku.

Polecam Bukiet Smaku firmy Kamis z czystym sumieniem


   



http://takietampichcenie.blogspot.com/2012/09/dzisiaj-polecam-roladki-z-piersi-indyka.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...