środa, 23 października 2013

Duszone żeberka

Kolejna odsłona duszonych żeberek, ze świetną przyprawą do grilla gaucho steak i czubrycą. Polecam na obiad, do tego surówka z kapusty kiszonej..pycha:))




Kg żeberek 

Smalec 

Do marynaty: 

Mieszanka przypraw do grilla ( gaucho steak) 2-3 łyżki  


Ponadto 


Sos sojowy 2 łyżki





Żeberka myję, i kroję na odpowiednie kawałki. Nacieram przyprawami , mieszam i odstawiam na jakieś 2 godzinki w chłodne miejsce, najlepiej do lodówki.

Po tym czasie mięso obsmażam na smalcu, dodaję paprykę w proszku i sos sojowy.  Dobrze obsmażone podlewam gorącą wodą i duszę do miękkości. 

Na koniec redukuję płyn.  Pozostałym tłuszczem można polać ziemniaki.



5 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam żeberka, dziś również, chociaż coraz rzadziej je jem :) Te wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ulubione danie mojego męża. Skorzystam z przepisu i zrobię specjalnie dla niego. Dzięki. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...