sobota, 9 marca 2013

Serowe babeczki pachnące wanilią i kardamonem

Chcą nie chcą zapachniało Świętami:)) 
Polecam pyszne babeczki, pachną cudownie, 
wanilią, kardamonem i innymi pysznymi przyprawami:) 



250 g margaryny Kasi
szklanka cukru
3 szklanki mąki pszennej
5 dużych jajek
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
500 g serka homogenizowanego ( naturalny)
24 foremki na muffiny
Cukier puder lub polewa, wiórki czekoladowe





Margarynę Kasię przekładam do miski, wsypuję cukier, cukier z wanilią i miksuję.  Następnie wbijam jajka, nadal miksuję wsypując przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia.  Dodaję serek homogenizowany , jak dobrze  zmieszane wsypuję przyprawę  do dań słodkich i jeszcze raz dokładnie miksuję.
Przekładam ciasto do przygotowanych foremek.  Muffinkowe babeczki posypałam wiórkami czekoladowymi. Zrobiłam jedną małą babkę  Ø 18 i 12 babeczek ( muf fin)
Babeczki trzeba wstawić do nagrzanego wcześniej  piekarnika.  Babkę piekłam 40 minut  w 180 st.C termo obieg, babeczki 20 minut w 180 st. C także termo obieg.
Ta porcja ciasta wystarczy na 24 babeczki ( muffiny)








Wielkanocne Smaki III

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...