czwartek, 18 października 2012

Test przypraw Prymat


Przyszła pora na publikację testu przypraw od firmy Prymat




Z wielką przyjemnością przetestowałam  marynatę  .
 Użyłam jej do udźca z indyka i i piersi z kurczaka.  Marynata przeznaczona jest głównie do mięs z grilla, ja jednak wypróbowała ją inaczej

Udziec  zamarynowałam na dwie godziny i upiekłam w rękawie  do pieczenia. 


Zamarynowaną pierś dusiłam bez tłuszczu.


W obu przyadkach sprawdziła się znakomicie. Mięsko mięciutkie, aromatyczne , po prostu pyszneJ
Maynata pięknie pachnie, ma pół płynną konsystencję, bardzo łatwo się ją dozuje.  Dokładnie pokrywa mięsko.  Wystarczy tylko wstrząsnać przed użyciem.
                                Można ją przechowywać po otwarciu w lodówce przez 14 dni.



Ta mieszanka ziół i przypraw także polecana jest do mięs z grilla. Ja użyłam jej do marynaty karkówki przeznaczonej na kotlety.


Ważną informacją jest fakt iż nie zawiera ona konserwantów i glutaminianu sodu!!!

Przepis na kotlety z karczku:

SKŁADNIKI:
PRZYGOTOWANIE:
Plastry karczku myję, osuszam, i rozbijam tłuczkiem, (najlepiej rozbijać mięso w woreczku foliowym) Do miski przelewam kefir i wsypuję przyprawę do karkówki. Dokładnie mieszam, w takiej marynacie moczę mięsko około 2 godzin. Po tym czasie wyciągam , lekko „otrzepując” nadmiar marynaty, i panieruję w bułce tartej. Smażę na rozgrzanym smalcu, z obydwu stron . Takie kotlety są miękkie i soczyste;)




CDN.......:DDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...