piątek, 1 sierpnia 2014

Recenzja garnków emaliowanych Silesia Rybnik - garnek emaliowany – wzór Tulipan

Kolejna recenzja garnków emaliowanych Silesia Rybnik -    garnek emaliowany – Felix wzór Tulipan



Silesia Rybnik - garnek emaliowany – wzór Tulipan



Garnki te przystosowane są na każdy rodzaj kuchenek  , tym razem gotowałam na kuchence gazowej.   Jestem zadowolona, podobnie jak na indukcji , uszy lekko się nagrzewają ( pomijam fakt nagrzania od palnika obok )  Nic się nie przypaliło . Garnek po umyciu wygląda jak nowy . 










Ugotowałam w nim fasolkę szparagową, słodko-kwaśną ( przepisniebawem)  rosół, kompot,  sos  pomidorowy , żadna potrawa się nie przypalała. Wyszło smacznie . Czysta przyjemność z gotowania w takich garnkach .








Jest tak śliczny że nie trzeba  wazy aby podać potrawę na stół, garnek od Silesia Rybnik spełnia funkcję garnka i „wazy” Ma piękny i nowoczesny wygląd , który ozdobi  nie tylko kuchnię  ale także stół :)


Zapraszam i zachęcam do odwiedzenia strony  http://www.fnesilesia.pl/   i polubienia profilu Silesia Rybnik  na fb  https://www.facebook.com/FNESilesiaRybnik?fref=ts  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...