poniedziałek, 12 listopada 2012

Konkurs z Kamisem!!

Takietampichcenie.... zaprasza na konkurs:)  z Firmą KAMIS 




Zestaw nagród do wygrania:

Kulinarne Inspiracje Polędwiczki z jabłkiem w sosie szałwiowym KAMIS

Kulinarne Inspiracje Rozmarynowy kurczak z warzywami KAMIS

Kulinarne Inspiracje Pikantna wołowina w winie KAMIS

Kulinarne Inspiracje Kurczak ze śliwką owijany boczkiem KAMIS


oraz blender Zelmer

Aby wziąć udział w konkursie należy przysłać przepis na ulubione danie z użyciem tymianku lub rozmarynu.

Konkurs trwa od 13.11.2012 do  27.11.2012
Wyniki ogłoszę 30.11.2012

Zwycięzcę wybierze jury czyli ja:)

Nagrodę główną wyśle KAMIS
Natomiast ewentualne nagrody za wyróznienie ja, zaraz po otrzymaniu danych do wysyłki od wyróznionych:)

Miło mi będzie jeżeli polubicie moją stronę na FB
Przepisy konkursowe proszę zamieszczać pod  postem na FB

Jeżeli będzie dużo zgłoszeń przewiduję wyróżnienia, które  nagrodzę niespodziankami, niekoniecznie kulinarnymi:)

9 komentarzy:

  1. SPAGHETTI Z KREWETKAMI I ROZMARYNEM
    * 20 krewetek
    * makaron spaghetti
    * 1/4 cytryny
    * 2 ząbki czosnku
    * papryka chili
    * rozmaryn
    * bazylia
    * pieprz i sól
    * oliwa z oliwek ( ja dałam olej słonecznikowy)
    Z 2 łyżek oliwy, rozgniecionego czosnku i soku wyciśniętego z cytryny robimy marynatę. Wrzucamy do niej oprószone solą i pieprzem krewetki, dokładnie mieszamy i szczelnie zamykamy na około 15 minut. Gotujemy makaron. Na patelnie z oliwą wrzucamy wyjęte z marynaty krewetki (marynaty nie wylewamy) smażymy na dużym ogniu kilka minut. Wlewamy do krewetek marynatę, dodajemy bazylie, rozmaryn i chili i wrzucamy na patelnię makaron. Wszystko razem dokładnie mieszamy, chwilkę jeszcze smażymy i gotowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagienko, konkurs od jutra, i proszę o wstawienie przepisu na FB https://www.facebook.com/photo.php?fbid=275776469192387&set=a.259099540860080.38095.224966624273372&type=1&theater
      :)

      Usuń
  2. Ojej, ale fajnie, że masz bloga Madziu:):):)
    Będę zaglądać -koniecznie:)
    W końcu mam komputer to muszę nadrobić zaległości:):):)
    Pozdrawiam cieplusio:) -Diana (dajanka)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, super, i świetne przepisy, jak tu wybrać jeden:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To rzeczywiście trudny orzech do zgryzienia :D Już nie mogę doczekać się niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś dotarła do mnie paczuszka, jestem bardzo miło zaskoczona! DZIĘKUJĘ :* wszystko trafione w mój gust!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, myślałam że to pikuś wytypować zwycięzcę...ale to bardzo trudne, zwłaszcza przy tylu ciekawych propozycjach) No ale jak się powiedziało "A" trzeba powiedzieć "B" Więc ogłaszam że nagroda główna powędruje do Kuchnia szeroko otwarta: Kurczak pieczony w marynacie ziołowo-cytrynowej, postaram się niebawem go wypróbować i oczywiście podzielę się z Wami doznaniami smakowymi:) chciałabym wyróżnić dwa przepisy: Kulinarna Ja za przepis na deser BANANY Z GRILLA Z SOSEM TOFFI I PYSZNYMI LODAMI oraz Eat Me - Mienta blog za Razowy makaron z wędzonym łososiem ,Wszystki raz jeszcze dziękuję za udział w koknkursie, z zwycięzcom serdecznie gratuluję:))) Bardzo proszę o przesłąnie danych do wysyłki na pocztę prywatną Facebooka lub na maila , madziusia67@interia.eu l

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...