czwartek, 5 czerwca 2014

Kotlety mielone z kukurydzą

Smaczna odmiana zwykłego mielonego:) 
Dzisiaj z kukurydzą, smaki świetnie się komponują i smakują. 
Aby jedzenie nie było nudne :) 
Podałam z ulubioną przez nas młodą kapustą z koperkiem :)



















50 dag mięsa mielonego z udźca indyka
1 duże jajko
Łyżka cebulki z granulkach
Łyżeczka czosnku w granulkach
Sól wg smaku
Łyżeczka posiekanej drobniutko natki pietruszki
2 łyżki bułki tartej + około  50 ml mleka
4 łyżki kukurydzy konserwowej
Bułka tarta do panierki
Olej do smażenia





Mięso mielone przekładam do miski, dodaję jajko i przyprawy. W miseczce mieszam bułkę tartą z mlekiem , jak ładnie napęcznieje dodaję do mięsa .  

Całość dokładnie mieszam i wyrabiam , z masy mięsnej   formuję sznycelki, na środek nakładam po łyżeczce kukurydzy i zlepiam, następnie obtaczam delikatnie w bułce tartej i smażę na oleju z każdej strony.

Smaczna  odmiana tradycyjnego mielonego.   Podałam z  ziemniakami i młodą duszoną kapustą.  













13 komentarzy:

  1. pysznie wygląda:) ja jednak musiałabym połowę zrobić z groszkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kotlety mielone nadziewane- kiedys nadziewalam pieczarkami. Ale Twoje :) jak zwykle perfekcyjne, a wygladaja tak ze robie sie glodna. Obiad wyglada bardzo apetycznie I kiedys na pewno wykorzystam Twoj pomysl :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dostrzegłam młodą kapustkę i nie mogę oczu oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhee, pyszna też, przepis tutaj :http://takietampichcenie.blogspot.com/2012/05/moda-kapustka-z-koperkiem.html:)

      Usuń
  5. Pyszne kotlety ,polska tradycja.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...