czwartek, 9 sierpnia 2012

Papryka z bolognese


Przy diecie ubogiej w węglowodany trzeba sobie radzić, takie papryczki zastąpią mi ulubione spaghetti:)



Składniki:
5 czerwonych papryk
Około kg mięsa z indyka
Fix do spaghetti bolognese
200 ml wody
Słodka sproszkowana papryka pełna łyżka
Oregano
Sos sojowy
2 ząbki czosnku, lub łyżeczka granulowanego
Ser żółty
Wykonanie:
Papryki umyłam, odcięłam czubki, wydrążyłam.  Umyte i osuszone mięso zmieliłam razem z czosnkiem. Na patelni rozgrzałam 2 łyzki oleju i smażyłam mięso, fix rozmieszałam w garnuszku z wodą  ( 200ml) i  papryką w proszku .  Do podsmażonego mięsa wlałam mieszankę. Dusiłam około 10 minut, do uzyskania dość gęstego farszu. Doprawiłam w trakcie smażenia do smaku, sosem sojowym i oregano.Nastepnie gotowym mięskiem faszerowałam papryki, na wierzch każdej położyłam plasterki sera żółtego, posypałam jeszcze suszonym oregano, nakryłam czubkami z papryki. Do blaszki do pieczenia nalałam 2 łyżki oleju, i poukładałam napełnione papryki. Wstawiłam do nagrzanego do 160 st. C piekarnika . Piekłam 30 minut. Po tym czasie papryka jest miekka i chrupiąca 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...