niedziela, 23 grudnia 2018

Masa do kruchych orzeszków ( z masłem orzechowym)

Z końcem roku, ⛄ przed samymi 🤶Świętami Bożego Narodzenia, zostawiam ☃☃☃ Wam smakołyki, 🎄orzeszki nadziane pyszną masą z masłem orzechowym.❄❄❄❄
Tutaj i tutaj, ☃ znajdziecie przepisy na kruche korpusy, 👼teraz dzielę się przepisem na masę:) 





120 g masła orzechowego 
250 g masła
2 - 3 łyżki cukru pudru
150 ml wody
mleko odtłuszczone w granulkach ( ile zabierze) 




Masło i masło orzechowe, przełożyć do rondelka, dolać wodę, podgrzać aż składniki się połączą.
Dodać cukier ( już nie podgrzewać ) mieszając, lub miksując dosypywać mleko granulowane, aż osiągniemy zadowalającą gęstość. 

Gotową masą napełniamy korpusy orzeszków.


"Aby Święta Bożego Narodzenia
były Bliskością i Spokojem,
a Nowy Rok - Dobrym Czasem"
K.I. Gałczyński
🤶🤶🤶🎄🎄🎄🤶🤶🤶


☃☃☃👼👼👼☃☃☃


❄❄❄⛄⛄⛄❄❄❄


👼🎇🎇🎇🎇🎇🎇👼


Pokój na ziemi ludziom,
a w niebie cisza gwiazd,
grają anieli,
świat się chlebem dzieli.
Świat ma dziś świąteczny blask…
Pięknych i radosnych 
Świąt Bożego Narodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...