sobota, 8 czerwca 2013

Nominacja





Nominacja

Dziś zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Nagroda ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrą pracę . Nagroda ta jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów w celu ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Nominowała mnie http://ewa-wkuchni.blogspot.com/ za co bardzo gorąco dziękuję.



Oto zadane mi pytania, na które odpowiadam:
1. Twoja największa pasja ? -rodzina
2. Twoja najbardziej nie lubiana potrawa ? -czernina
3. Jeśli nie gotowanie to co ?- dobry film
4. Ukochane miejsce odpoczynku wakacyjnego ?- polskie morze
5. Twoja ulubiona potrawa ?- łosoś z grilla
6. Ryż czy makaron ?- makaron
7. Film w telewizorze czy kino ? -telewizor
8. Mięso pieczone czy gotowane ? -pieczone
9. Kuchnia otwarta czy zamknięta ?- otwarta
10. Ulubiony owoc ?- truskawka
11. Morze czy góry ?- morze
_______________________________________


Pytania, które zadaję nominowanym :
1. Kawa czy herbata?
2. Batonik czy wafelek?
3. Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
4. Wolisz potrawy słodkie czy pikantne?
5. Ulubione warzywo?
6. Ziemniaki z wody czy frytki?
7. Basen czy spacer?
8. Twój ulubiony film?
9. Mięso czy ryba?
10. Sok owocowy czy coca-cola?
11. Twoja ulubiona zupa?


Blogi które nominuję:




Życzę miłej zabawy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...