niedziela, 20 września 2015

Makaron w sosie pomidorowym z oliwkami

Zapraszam na pyszną propozycję, makaron w sosie pomidorowym z oliwkami. Podałam go z lekkimi pulpecikami, z indyka, dosmaczonymi sosem barbecue Folwark.

 Wprawdzie oliwek nie lubię, ale ta wersja mi zasmakowała.
 Polecam gorąco;) 
Szybko i mega smacznie;) 
Można użyć świeżych pomidorów, cebuli i czosnku, ale wtedy nie będzie "na szybko" :D

Sosy Folwark, można wygrać, szczegóły tutaj (KLIK)





























makaron świderki razowe około 250 g 

puszka pomidorów z czosnkiem i cebulką 400 g 

olej lub oliwa z oliwek 

oliwki zielone ( ilość wg gustu)

sól

pieprz

zioła prowansalskie

oraz sos Folwark barbecue 





Najpierw gotuję makaron, al.’dente, taki jest najlepszy.

W międzyczasie, przygotowuję sos.
  Pomidory miksuję i przekładam do rondelka, podgrzewam, przyprawiam  i dodaję 2 łyżki oliwy z oliwek, lub oleju rzepakowego. 

Oliwki kroję na plasterki i dorzucam do pomidorów.  
Całość duszę jakieś 10 -15 minut.

Ugotowany makaron odcedzam i łączę z sosem.

Podałam z pulpecikami oblanymi sosem barbecue, pyszota:)



SMACZNEGO!!! 



2 komentarze:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...