poniedziałek, 27 lipca 2015

Gulasz indyczy z pieczarkami i papryką


Gulasze to moja specjalność:)

Gulasz indyczy z pieczarkami i papryką to kolejna moja kombinacja smaków. 

Wyszło idealnie. Pyszne danie na obiad lub kolację.

Kasza gryczana świetnie tutaj pasuje. Ale ze świeżym pieczywem czy ziemniaczkami też będzie smacznie;)





















50-60 dag mięsa z udźca indyka 

Marynata: 

sól 

przyprawa czerwona do mięs 

czosnek granulki 

olej smakowy ( pomidor, bazylia, czosnek) 

Ponadto 

3 łyżki oleju do smażenia cebuli 

2 papryki ( u mnie zielone) 

30- 40 dag pieczarek 

2 duże cebule 

3 ząbki czosnku








Najpierw marynuję mięso, umyte kroję na kawałki, dodaję przyprawy i wlewam 2-3 łyżki oleju smakowego, mieszam i odstawiam na około godzinę.

W między czasie obieram pieczarki, kroję w grube plastry. Myję , pozbawiam nasion papryki i kroję w piórka cebulę i czosnek w plasterki. 

Cebulę i czosnek podsmażam na niewielkiej ilości oleju, dodaję zamarynowane mięso , obsmażam z każdej strony. Zalewam wrzątkiem i duszę 30 minut.

 Po tym czasie dodaję pieczarki i papryki. Gotuję jeszcze 15 -20 minut, do miękkości. 

Na koniec zagęszczam delikatnie skrobią, wymieszaną w małej ilości wody. Doprawiam do smaku.


SMACZNEGO!!! 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...