środa, 12 lutego 2020

Szybka przystawka imprezowa

Dzisiaj przystawka imprezowa, trwa karnawał, więc pewnie wykorzystacie pomysł :)
Wystarczy gotowa pasta jajeczna, jakaś wędlina, majonez lub musztarda do smaku. 
Ja wykorzystałam krakersy, ale można posmarować pastą kromeczki bagietki, wcześniej podpieczonej, lub nie, jak lubicie.
Można tez nałożyć pastę na grubsze plastry ogórka, wybór dowolny, kreatywność mile widziana :D 

Całość oprószona świeżo zmielonym pieprzem, udekorowana zieleniną, wygląda smakowicie :) 






pasta jajeczna ze szczypiorkiem "dega"
polędwica drobiowa, lub inna dowolna wędlina
majonez lub musztarda (wg smaku) 
ogórek zielony
krakersy
natka pietruszki
pieprz w młynku





Pastę jajeczną mieszamy z pokrojoną w drobną kosteczkę wędliną, dodajemy łyżkę musztardy lub majonezu, wg własnego smaku. 

Można zrobić połowę porcji z majonezem, połowę z musztardą.

Całość mieszamy, nakładamy łyżeczką na krakersy, wierzch ozdabiamy natką pietruszki, oprószamy świeżo mielonym pieprzem.....gotowe ! Podajemy w towarzystwie zielonego ogórka! 
Szybko i smacznie :)  Polecam! 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...