niedziela, 2 lutego 2020

Sałatka z zupek chińskich 2


Sałatka z zupek chińskich, jest tylu zwolenników co przeciwników tych zupek. Uważam że wszystko jest dla ludzi, ale w rozsądnych ilościach, taką sałatkę robimy rzadko, więc od razu chcę uspokoić przeciwników którzy zaczną negatywnie komentować :D 
Jest sporo wersji takiej sałatki w internecie, nam ostatnio zasmakowała przygotowana przez Synową, i taką zrobiłam, jest mega pyszna, polecam ! 





4 zupki chińskie ( u mnie złoty kurczak Vifon)
2 ogórki zielone
Kukurydza konserwowa
40 -50 dag szynki konserwowej( u mnie polędwica z kurczaka)
Majonez 3-4 łyżki




Makaron z zupek rozkruszam do miski, dodaję przyprawy z dwóch opakowań, zalewam wrzątkiem, ale mniej wody niż w przepisie,tylko tyle aby woda zakryła makaron, mieszam i odstawiam aby makaron wchłonął całą wodę. 
Odstawiam do wystudzenia.
Ogórki należy umyć i obrać ze skórki, następnie pokroić w kosteczkę.
Kukurydzę odcedzić.
Szynkę też pokroić w kosteczkę.
Wszystkie składniki połączyć ze sobą, dodać majonez i wymieszać.
Gotowe! 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...