sobota, 15 lutego 2020

Sałatka gyrosowa -warstwowa

Sałatkę gyros zna chyba każdy, a jeśli znajdzie się taki który nie zna, to polecam, warta posmakowania :)
Można ją oczywiście wymieszać, ale podana w przeźroczystej misce, ułożona warstwowo, wygląda bardzo apetycznie! 
Zapraszam na moją wersję :) 



Kapusta pekińska ( średnia)
Puszka kukurydzy
5-6 korniszonów
3 cebule czerwone
2 papryki czerwone
Filet z piersi kurczaka ( podwójny)
Przyprawa kebab gyros
Olej
Ketchup pikantny
Majonez


W pierwszej kolejności przygotowałam mięso, umyte piersi z kurczaka, pokroiłam na małe kawałeczki ( kostka) obsypałam sporą ilością przyprawy, polałam olejem, wymieszałam i odłożyłam na parę godzin do lodówki ( przykryte)
Po tym czasie, mięso usmażyłam i ostudziłam.
Teraz reszta składników, kukurydze należy odcedzić, korniszony pokroiłam w kosteczkę, tak samo cebulę i paprykę, pekinkę drobno posiekałam.
Teraz mamy  wybór, albo wszystko dać do miski i wymieszać, albo układać warstwami w przezroczystej misce. Wg własnego gustu, czy potrzeby.
Ja ułożyłam warstwami, na spód dałam mięso, cebulę, na to ketchup, następnie poszły korniszony, kukurydza, majonez, teraz papryka i n wierzch pekinka.

Gotowe, życzę smacznego.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...