piątek, 13 lutego 2015

Sałatka z zupek chińskich i brokuła

Od początku nie byłam przekonana do tej sałatki . Zupki chińskie...hmmmm , jednak brokuł i pomidory w składnikach mnie ciut, ciut, zachęciły do wypróbowania. 

Skosztowałam i ...miłe zaskoczenie, idealna kompozycja smaków, bardzo smaczna sałatka. 

Raz za czas można zjeść "niezdrowo" Polecamy, ja i Marzenka. 































2 brokuły 

3- 4 pomidory 

8- 10 jajek 

2 zupki chińskie ostre 

1 zupka chińska łagodna 

1 i ½ szklanki wrzątku 

3 łyżki majonezu 

1 łyżka gęstej śmietany lub jogurtu 

pieprz mielony i sól do smaku







Brokuły myjemy, dzielimy na różyczki i gotujemy na parze.  

Ugotowane na twardo jajka studzimy, obieramy i kroimy w kostkę. 



 Pomidory również trzeba pokroić w kostkę, tylko większą. 


Makaron z zupek rozgniatamy , przekładamy do miseczki, dodajemy przyprawy i zalewamy wrzątkiem. 


Ostudzone brokuły, jajka, pomidory i napęczniały makron, łączymy razem z majonezem i śmietaną/jogurtem. Próbujemy i ewentualnie doprawiamy mielonym pieprzem i solą.

Podajemy z wędliną lub zajadamy solo.















2 komentarze:

  1. Czasem można poszaleć. A sałatka zapewne pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji z brokułami nie znałam. Hmmm warte uwagi, lubię brokuły.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...