poniedziałek, 24 marca 2014

Wyniki konkursu na 1000 lajków



Konkurs zakończony, większość na pewno czeka na ogłoszenie wyników.



Muszę przyznać że miło mnie zaskoczyliście frekwencją , serdecznie dziękuję :)

















Wybór jak zwykle trudny, wszystkie dania zasługują na wyróżnienie, lecz mam 5 nagród a z racji dużej ilości, tak jak obiecałam mam 2 nagrody niespodzianki. 

Tak więc aby nie przeciągać ogłaszam iż przyprawy Kamis powędrują do :

*Ewy Szymczak

*Edyty Hass

*Moniki J.


Natomiast prezenty od makaronów Czanieckich i gadżety kuchenne od redcoon.pl ucieszą :

*Katarzynę Janeczko

*Małgorzatę Lewicką-Jaśkiewicz


Nagrody niespodzianki otrzymują :


*Konczi i Szpileczka

*Iwona Cieplik

Proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres takietampichcenie@gmail.com

Gratuluję serdecznie i zapraszam do kolejnych konkursów :)

11 komentarzy:

  1. Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jacie ale sie ciesze :) Dziekuje pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie dziękuję to ogromna radość dla mnie :* dane już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Dziękuję ślicznie i gratuluję autorom pozostałych wyróżnionych przepisów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miła niespodzianka, bardzo dziękuję za takie wyróżnienie i gratuluję dziewczynom tak pysznych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie:) Gratuluję pozostałym wyróżnionym :)

    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...