czwartek, 8 sierpnia 2013

Truskawkowo borówkowe orzeźwienie

Ciąg dalszy upałów, u nas +38 !! Masakra, trzeba sobie jakoś radzić, wentylator i coś lekkiego do konsumpcji, najlepszy będzie jakiś koktajl, mocno schłodzony...pyszota:)) Dzisiaj truskawki z borówkami, osłodzone stevią na chudym jogurcie, zapraszam:)



potrzebujemy :
kefir ( u mnie 0% tłuszczu bez cukru)
truskawki
borówki lub jagody( można wcześniej delikatnie przymrozić)
stewia, fruktoza  lub cukier smakowy np cytrynowy czy truskawkowy



Owoce myjemy , z truskawek należy odciąć szypułki . Kefir przelewamy do wysokiego dzbanka, dodajemy owoce i rozpuszczoną w małej ilości ciepłej wodzie stewię, rozdrabniamy blenderem do pożądanej konsystencji. Dzbanek z koktajlem można dodatkowo schłodzić w lodówce. Później pozostaje tylko delektowanie :)



SMACZNEGO :)

Z dziećmi i dla dzieci

1 komentarz:

  1. Na koktajl truskawkowy jestem chetna zawsze! :)

    Milo, ze bierzesz udzial w akcji.
    Kasia
    lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...