poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wołowina w aromatycznym sosie

Przyszła pora na przetestowanie przyprawy do pieczeni wołowej "sztufada" 
od Royal Branda
Jest to mieszanka naturalnych przypraw i warzyw Składniki: (cebula, czosnek, marchew, 
seler, por, jabłko, lubczyk, imbir, majeranek, cząber, goździki, 
ziele angielskie, 
liść laurowy, pieprz,  sól naturalna, cukier)  



Smak i zapach rewelacja:)



Trzy dnie wcześniej mięso zamarynowałam, 
zestaw przypraw troszkę rozdrobniłam i wymieszałam z 3 łyżkami wódki i 5 łyżkami oleju , natarłam nimi dokładnie mięso, zawinęłam w folię i wsadziłam do lodówki.



Za trzy dni z mięsa ściągnęłam przyprawy i odłożyłam do miseczki.  Mięso obsmażyłam z każdej strony, dodałam odłożone warzywa i przyprawy, dodałam 2 łyżki sosu sojowego, podlałam delikatnie wodą i dusiłam do miękkości. W trakcie duszenia mięso podlewałam delikatnie gorącą wodą.







Na koniec wyciągnęłam mięso, a sos zmiksowałam.
Pyszne danie, polecam z czystym sumieniem:)






*S*M*A*C*Z*N*E*G*O*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...