sobota, 10 sierpnia 2013

Polędwiczki wieprzowe na słodko kwaśno

Kupiłam piękne polędwiczki wieprzowe, zaraz pomyślałam o pysznym obiadku i delikatnym sosie. Użyłam mieszanki Royal Brand "wieprzowina słodko kwaśna" Polecam, pyszne danie, zapach taki że nie można się było doczekać konsumpcji:) Zapraszam:)


składniki:
40 dag polędwiczek wieprzowych
opakowanie mieszanki wieprzowina słodko kwaśna Royal Brand 
Skład: suszony ananas, cebula suszona, grzyby mun, czerwona papryka, marchewka suszona, czosnek suszony, płatki kokosowe, suszone pomidory, suszona skórka cytrynowa.
olej 
skrobia kukurydziana
sos sojowy
sok z cytryny



Mieszankę przypraw zalewam w miseczce wodą.
Mięso myję i kroję w plastry, każdy obtaczam w skrobi wymieszanej z proszkiem do pieczenia i obsmażam na patelni z dodatkiem oleju.
Wlewam namoczoną mieszankę , mieszam, następnie dodaję sok z cytryny i sos sojowy, duszę do miękkości, uzupełniając w trakcie wodą. 
Pyszne i aromatyczne danie, polecam)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...