piątek, 30 sierpnia 2013

Pasta z łososia i twarogu

Pasty do chleba  mogą urozmaicić nasze śniadania, są także dobrym sposobem  na przemycenie dzieciakom zdrowych produktów, nie koniecznie przez nie lubianych:)
Zapraszam na pyszną pastę z łososia:)


  • 25 dag wędzonego łososia
  • 50 dag białego sera
  • 2 łyżki śmietany 12 %
  • 2 łyżeczki szczypiorku
  • 2 łyżeczki suszonych pomidorów z czosnkiem i bazylią Kamis
  • Łyżeczka pieprzu czosnkowego Kamis 
  • Pół łyżeczki białego pieprzu Kamis 
  • Opcjonalnie 2 łyżeczki majonezu






Łososia obieram ze skóry i dzielę na mniejsze kawałki. Ser biały także kroję na kawałki, tak aby mieściły  się do otworu  miski blendującej.   Rozdrabniam wkładając na  przemian raz ser raz rybka,  śmietanę dodaję jak masa robi się zbyt sucha. Wsypuję przyprawy i szczypiorek.
Na końcu dla podkreślenia smaku dodałam 2 łyżeczki majonezu, ale to zależy od własnych upodobań. Trzeba pastę skosztować.
Pastę podajemy na chlebku, moim przysmakiem jest podana na plastrach zielonego ogórka;)







2 komentarze:

  1. cześć

    gotuję - nie robię zdjęć tylko zajadam - pasta jest pyszna - choć ja dodałem dużo
    więcej pieprzu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Cieszę się że posmakowało, przyprawia każdy wg własnego smaku:)
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...