piątek, 16 sierpnia 2013

Kolorowe muszle nadziane sałatką

Zostało nam warzyw z rosołu, więc na szybko zrobiłam sałatkę, i aby nie było banalnie nadziałam nią wielkie muszle z pomidorem, szpinakiem i kurkumą  od makaronów czanieckich:)   Wyszło przepysznie, połączenie doskonałe, polecam  najlepszy wg nas makaron Czaniecki:) 








3 marchewki

1 pietruszka

Kawałek selera ( wykorzystałam warzywa z rosołu)

6 jajek

Por

Groszek zielony ( 400 g)

Majonez gęsty u mnie babuni

Sól i pieprz do smaku

Odrobina chilli 





Warzywa kroję w kosteczkę, por myję i kroję w piórka. Ugotowane na twardo i obrane jajka też kroję w kostkę.

Odcedzam groszek i mieszam całość razem. Dodaję majonez około 2 łyżki, doprawiam solą, pieprzem i odrobiną chilli. Mieszam dokładnie razem z warzywami i jajkami. 

Makaron gotuję na pół twardo, odcedzam i zostawiam do całkowitego wystudzenia. 

Po wystudzeniu napełniam sałatką i układam na talerzu. Można podać z wędliną.

Szybko i smacznie:)





Makaron kreatywnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...