czwartek, 8 sierpnia 2013

Czerwone curry po tajsku na razowych tasiemkach

Jak dobrze że są tak pyszne zestawy gotowych przypraw i dań firmy Royal Brand, w takie upalne dni, i nie tylko... jak znalazł. Można zjeść smacznie i zdrowo nie męcząc się w kuchni w 50 st. C :D 
Dzisiaj zrobiłam czerwone curry po tajsku, podałam z najlepszym naszym zdaniem makaronem Czanieckim:) Rodzinka pojedzona i zadowolona. Mieszanka doskonała, zapraszam:)


składniki :
opakowanie czerwone curry po tajsku Royal Brand
pierś z kurczaka
25 dag makaronu Czanieckiego "wstążka walcowana z pełnego przemiału"
sól
cukier
olej






Makaron gotuję 11 minut, odcedzam.

Mieszankę przypraw przesypuję do miseczki i zalewam wodą, proponuję namaczanie co najmniej 30 minut

Mięso myję i kroję w paski, obsmażam na oleju.
Dodaję namoczone warzywa i przyprawy, razem z wodą w której się moczyły, mieszam doprawiam solą i cukrem do smaku, mieszam i duszę pod przykryciem jakieś 20-30 minut, do miękkości. 
Na talerz wykładam porcje makaronu, kawałki piersi i polewam czerwonym curry po tajsku. 
Pyszne i aromatyczne danie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...