czwartek, 13 czerwca 2013

Koktajl truskawkowy z cukrem cytrynowym


Dzięki uprzejmości firmy Royal Brand, mam szansę przetestować cukier cytrynowy.
Już po otwarciu przesyłki zapachniało cytryną.




Zuzia zajadała go z truskawkami, pyszotka. Ja postanowiłam zrobić koktajl . Z cukrem cytrynowym fantastyczne połączenie:)

Składniki potrzebne do przygotowania smacznego koktajlu:

1 litr maślanki
50 dag truskawek
3 łyżki cukru cytrynowego Royal Brand


Truskawki myjemy i obrywamy szypułki, przekładamy do wysokiego dzbanka. Zasypujemy cukrem cytrynowym i wlewamy maślankę. Miksujemy. Przelewamy do wysokich szklanek, i delektujemy się pysznym i aromatycznym koktajlem.

Dziękuję Royal Brand za możliwość posmakowania tego świetnego produktu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...