poniedziałek, 27 maja 2013

Koktajl pomidorowy

Uwielbiam pomidory, nie mogę się już doczekać naszych polskich, dojrzewających w słońcu ...

Póki co trzeba sobie radzić. Zapraszam na lekki koktajl pomidorowo jogurtowy, szybki, łatwy i pyszny a dodatkowo zaspakaja nagły napad głodu !! :)




Jogurt naturalny, u mnie o %
sok pomidorowy u mnie Tymbark
pieprz czosnkowy  
sól do smaku
listki świeżej bazylii




Schłodzony sok pomidorowy i jogurt ( 1:1) miksuję razem doprawiam solą i pieprzem czosnkowym. 


Przelewam do wysokiej szklanki, przyozdabiam listkami bazylii i gotowe:) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...