środa, 29 maja 2013

Caprese

W oczekiwaniu na lato zapraszam na klasyczną sałatkę włoską Caprese:) Dojrzałe pomidory, mozzarella i bazylia…..
Sałatka jest bardzo prosta w przygotowaniu, co nie znaczy że byle jaka, jest pyszna, ładnie się prezentuje i na pewno posmakuje każdemu:) Do grilla w sam raz:)


2  pomidory u mnie malinówki
Mozzarella
Świeże listki bazylii
Sól
Pieprz kolorowy  świeżo mielony
Przyprawa do sałatek Prymat ( młynek)
Ocet balsamiczny






Pomidory należy oczywiście umyć:) Mozzarellę  odsączyć z zalewy, i pokroić w plastry , tak samo kroję pomidory.

Na talerzu układam na przemian plaster pomidora, plaster mozzarelli, za każdym razem posypuje przyprawami i  polewam octem balsamicznym . Można pomiędzy warstwy układać listki bazylii, ja wykładam obok.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...