wtorek, 16 kwietnia 2013

Omlet light z serkiem wiejskim

Pyszne i pożywne śniadanko, obiad lub kolacja. 
Omlet w połączeniu z lekko słonym serkiem wiejskim smakuje wybornie. 
Smaczku dodają zioła prowansalskie i szczypiorek. Ja użyłam mrożonego, ale świeży będzie dużo lepszy:)


Serek wiejski light ( 150 g)
Szczypiorek ( u mnie 3 łyżki mrożonego)
3-4 jajka
Pieprz i sól do smaku
Łyżeczka ziół prowansalskich







Jajka ubijam z ziołami, solą i pieprzem. Serek wiejski przekładam do miski, dodaję szczypiorek ( świeży należy najpierw umyć, osuszyć i posiekać). 
Do miski dodaję ubite jajka, i mieszam. Na patelni rozgrzewam łyżkę oleju, i wlewam masę jajeczną. 
Smażę omleta pod przykryciem, do momentu zupełnego ścięcia się masy. 
Trzeba smażyć powoli, aby spód się nie spiekł, a góra nie została surowa.
Gotowego przekładam na talerz, podaję z ulubionymi warzywami;)



4 komentarze:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...