piątek, 15 marca 2013

Łosoś z mieszanką przypraw od Kamisa

W piątek przeważnie podaję rybkę na obiad.  Przy okazji przetestowałam przyprawę do ryb od Kamisa 



Dzisiaj piątek,  i tradycyjnie u nas rybka.  Postanowiłam przy tej okazji przetestować przyprawę do ryb od Kamisa .

około 60 dag filetów z łososia
przyprawa do ryb od Kamisa -Składniki przyprawy to:
Sól, czosnek, bazylia, gorczyca, imbir, cukier, tymianek, natka pietruszki, kwas: kwas cytrynowy; rozmaryn, cebula.
2 łyżki oleju z pestek winogron



Łososia umyłam, podzieliłam na kawałki, osuszyłam na ręczniku papierowym. Każdy kawałek posypałam przyprawą do ryb od Kamisa,  
następnie skropiłam olejem z pestek winogron. Nakryłam folią spożywczą i odstawiłam do lodówki na godzinę.
Po tym czasie rybkę usmażyła, nie dodawałam już tłuszczu.
Rybka wyszła pyszna, aromatyczna, zestaw przypraw jest doskonale dobrany:)
Taki łosoś smakuje idealnie z surówką z kiszonej kapusty:)
Smacznego:) 

Protalowe dania i przekąski

1 komentarz:

  1. Wyglada pysznie!

    P.S. Zapraszam na konkurs u mnie na blogu :)
    http://notaknaoko.blogspot.ch/2013/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...