niedziela, 9 września 2012

Brzoskwiniowe z dżemem w kruszonce


Mega szybkie, mega smaczne , ciasto kruszonkowe z brzoskwiniami...poezja smaku :) 

 Wystarczy zagnieść kruszonkę, zmiksować resztę składników , wymieszać , poukładać i upiec. 
Polecam bo warto :)



Składniki:

Kasia (250 g)

4 pełne szklanki mąki
Szklanka cukru

- osobno:
Szklanka mleka
4 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia

-na wierzch

Brzoskwinie ( u mnie małe 12 szt.)
5-6 łyżek dżemu, różne smaki






Wykonanie:

Z mąki, cukru i Kasi, zrobiłam sypkie ciasto, tak jak na kruszonkę, odsypałam szklankę na później.
W osobnym naczyniu zmiksowałam mleko, jaja i proszek do pieczenia.
Przemieszałam łyżką ciasto kruszonkowe ze zmiksowanymi składnikami. Przełożyłam ciasto do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia. 
Dżem rozmieszałam w miseczce i rozsmarowałam na wierzchu ciasta, następnie układałam umyte połówki brzoskwiń skórką do dołu, posypałam pozostawioną kruszonką. 
Wstawiłam do nagrzanego piekarnika na 180 st.C, piekło się około godziny. 




2 komentarze:

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...