sobota, 16 czerwca 2012

Grillowany łosoś z cytryną



Składniki:

2 porcje łososia ( każdy po około 25 dkg)
Pieprz cytrynowy
Koperek suszony
Przyprawa do ryb ( Kotanyi) 
Oliwa z oliwek
Sok z połowy cytryny 

Wykonanie:


Porcje łososia myję, osuszam i  posypuję obficie pieprzem cytrynowym, suszonym koperkiem i przyprawą do ryb. Następnie  polewam świeżym sokiem z cytryny  i oliwą z oliwek. Odstawiam na godzinę aby ryba przeszła przyprawami.  Następnie rozgrzewam elektrycznego grilla i grilluję łososia około 20 minut.  Mój jest dwustronny, więc grilluję od razu całego, jeśli nie ma takiej możliwości należy smażyć po 10 minut  z obu stron. Podałam z młodymi ziemniakami i sosem a’ la tzatziki.
Pyszne delikatne mięso, zasmakuje każdemu Protalowe dania i przekąski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Miło że tutaj zaglądasz:) Jeżeli przygotowałaś/eś danie lub deser z mojego bloga, prześlij proszę fotkę na mojego maila takietampichcenie@gmail.com a ja opublikuję ją na Facebooku, w specjalnym albumie„ czytelnicy bloga pichcą :) Oczywiście podam autora:)

Tort Jamajka -tort motyl

Pyszne ciasto, zwane Jamajka, było inspiracją na zrobienie tego tortu.  Tort na 8 urodziny wnusi, przygotowany przez jej Mamę, smakował...